Verzenden en Retourneren

Verzenden

Voor de verzending werken wij samen met DPD. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 1-3 werkdagen, als je voor 18:00 uur besteld is je bestelling vaak de volgende dag al in huis! Wanneer je na 4 dagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

*Bestellingen van kleding hangen af van de 8-10 werkdagen, dit omdat het product regelrecht van de leverancier verstuurd word.

Je bestelling kan bij jouw thuis worden afgeleverd of op een ander adres (bijvoorbeeld je werk). Wij vragen per bestelling een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95. 

Bezorging via DPD 
DPD bezorgt je bestelling op het door jou opgegeven adres. Als het pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren afgeleverd of later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als je bij de 2e levering ook niet thuis bent, ontvang je een briefje in de brievenbus. Daarop staat bij welk Servicepunt  je het pakket kunt afhalen. Je hebt drie weken de tijd om het pakket op te halen anders wordt het pakket retour gestuurd. 

Retourneren

Na ontvangst van uw producten heeft u 14 dagen de tijd om melding te maken als u de producten wilt retourneren. Hiervoor contact maken met de klantenservice van What’s Supplements. Wanneer u heeft gemeld de producten te willen retourneren dienen deze binnen 14 dagen aantoonbaar retour verzonden te zijn naar What’s Supplements

Voor producten waarbij hygiëne van belang is, bij de gesealde producten (Poeders), geldt dat deze enkel ongeopend en in ongeschonden staat (eventuele verzegeling in tact) retour kunnen worden geaccepteerd. Wanneer u producten bij gebruik heeft beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen. 

Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroepping terugbetaald worden. 

De klant zal zelf een label bij een postbedrijf moeten aanmaken voor retour naar het aangegeven adres wat je krijg van de klantenservice, ga hiervoor naar contact

Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met de klantenservice van What’s Supplements.